Zakaj je vizitka še vedno lahko najmočnejše marketinško orodje? Jo uporabljate in kaj odraža?

Ali veste, da za vas te male fizične kartice povzročijo veliko več, kot le predstavitev informacij na papirju. Vizitke vizualno predstavljajo vaše podjetje, identiteto in profesionalnost vas in vaše blagovne znamke. Morda se vam zaradi digitalizacije in tehnološkega napredka zdi, da vizitke niso več kar so bile, pa vas odgovor lahko precej preseneti.

Ljudje še naprej ustvarjamo milijarde poslovnih kartic letno, povsod po svetu. Zakaj? Ker ostajajo najbolj uporabno orodje za osebno povezovanje, s strankami, sogovorniki, kupci in za promocijo vaše blagovne znamke, kljub napredku na področju tehnologije in vzpenjanju družbenih omrežij, kot je npr. LinkedIn.

Če nekoga osebno srečate, pogledate na telefon in začnete pisati zapiske, se lahko zdi nesramen in nepovezan. V (poslovnem) pogovoru se moraš nasmehniti, narediti stik z očmi in se dobro pogovarjati, telefon moramo preprosto odložiti! Vizitke so poceni, prenosne in enostavne, zato ni nobenega razloga, da jih ne bi imeli.Čeprav imate e-pošto, LinkedIn, Facebook, Instagram in Twitter, bodo ljudje vseeno pričakovali, da imate tudi vizitko. Vizitke so orodje, ki se preda iz roke v roko, osebi pa predaš vse informacije, ki jih potrebuje za poslovanje z vami.

Lahko vas pripelje do nove zaposlitve, odličnega poslovnega partnerstva ali preprosto pomaga vašemu podjetju zaslužiti denar. Pomislite na situacijo, ko ste na sestanku, sejmu ali konferenci ... Nenadoma opazite nekoga, ki bi lahko bil potencialna stranka. Kaj storite? Predstavite se in opišite kaj počnete, vendar boste v določenem trenutku morali posredovati vaše kontaktne podatke. Poslovna vizitka vam prihrani čas, z njo pa pokažete tudi svojo profesionalnost.

Oblikovali in stiskali vam bomo vizitko, ki bo učinkovito predstavila vaše podjetje.